- Rodzaje świadczonych usług przez biblioteki osobom niepełnosprawnym
- Obsługa osób z niepełnosprawnościami w bibliotece
- Bibliotekarze obsługujący osoby niepełnosprawne
- Olimpiada Cyfrowa zapraszamy uczniów do podjęcia wyzwania
- Szkoły szykują się do zdrowej rywalizacji w ramach 8.edycji programu "Żyj smacznie i zdrowo”!
- RPD pisze do MEN ws. reformy edukacji
- Szybki i darmowy internet w każdej szkole
- Ustawa o finansowaniu zadań oświatowych przyjęta przez Sejm
- Nowe pytanie
- Nowe pytanie
- Świadectwo pracy
- Przeniesienia nauczyciela z przedszkola do szkoły
- Odmowa przyjecia nowych warunków pracy a odprawa
- Egzamin gimnazjalny - odroczenie obowiązku uczestnictwa
- Odpowiedzialna reakcja szkoły wobec przemocy w rodzinie ucznia
- Bezpieczeństwo uczniów podczas rekolekcji
Rekrutujesz pracowników?
Zadzwoń do nas!
22 559 36 52
Napisz do nas!



27.1.2010, Źródło: Wydawnictwo Verlag Dashofer Sp. z o.o.
SCENARIUSZ LEKCJI Z JĘZYKA POLSKIEGO na podstawie wiersza Zbigniewa Herberta pt. „Pudełko zwane wyobraźnią”.
27.1.2010, Źródło: Wydawnictwo Verlag Dashofer Sp. z o.o.
Uczymy się ortografii – scenariusz lekcji języka polskiego w klasie piątej z wykorzystaniem multimediów.
27.1.2010, Źródło: Wydawnictwo Verlag Dashofer Sp. z o.o.
Temat: Tamowanie krwotoków wymaga opanowanego i sprawnego działania.
5.1.2010, Źródło: Wydawnictwo Verlag Dashofer Sp. z o.o.
W przedstawieniu bierze udzial ok 20 osobowa grupa uczniow trzeciej klasy gimnazjum. Prace przygotowawcze opieraly sie najpierw na przeczytaniu ksiazki , pozniej na wybraniu naistotniejszych elementow, ktore beda zawarte w przedstawieniu. Cwiczymy podczas dodatkowej godziny jezyka angielskiego dla klasy jezykowej - 60 minut tygodniowo oraz podczas dodatkowych spotkan jesli zachodzi taka potrzeba.
17.11.2009, Źródło: Wydawnictwo Verlag Dashofer Sp. z o.o.
Propozycja omówienia tematu związanego z Wielkim Kryzysem w USA. Lekcja na poziomie średnio zaawansowanym (intermediate) w klasie III liceum ogólnokształcącego o profilu humanistycznym z rozszerzonym j. angielskim.
23.6.2009, Źródło: Wydawnictwo Verlag Dashofer Sp. z o.o.
SCENARIUSZ LEKCJI WYCHOWAWCZEJ O PRAWACH DZIECKA: "JESTEM DZIECKIEM I ZNAM SWOJE PRAWA".
23.6.2009, Źródło: Wydawnictwo Verlag Dashofer Sp. z o.o.
SCENARIUSZ IMPREZY Z OKAZJI DNIA EUROPY W SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 2 W SŁUPSKU W DNIU 7 MAJA 2004 PRZYGOTOWANY PRZEZ MONIKĘ FORTUŃSKĄ-NAUCZYCIELKĘ JĘZYKA ANGIELSKIEGO, OPIEKUNKĘ SZKOLNEGO KLUBU EUROPEJSKIEGO.
27.5.2009, Źródło: Wydawnictwo Verlag Dashofer Sp. z o.o.
Scenariusz lekcji o Wielkanocy do nauczania zintegrowanego klasa 1.
27.5.2009, Źródło: Wydawnictwo Verlag Dashofer Sp. z o.o.
Plan pracy zespołu wychowawczego Publicznym Gimnazjum im. Jana Pawla II w Kamieńsku.
22.5.2009, Źródło: Wydawnictwo Verlag Dashofer Sp. z o.o.
Scenariusz lekcji obsługi konsumenta w pierwszej klasie technikum, zawód- technik organizacji usług gastronomicznych. 3 x 45min.
- Wpisz hasło w wyszukiwarkę, a otrzymasz listę fachowych artykułów na interesujący Cię temat
Tym symbolem oznaczone są artykuły ze strefy Premium. Dostęp do nich otrzymasz tylko po opłaceniu abonamentu.
Korzystając z artykułów oznaczonych tym logo, masz pewność, że są one aktualne i zgodne z obowiązującymi przepisami.
- Jeśli nie znalazłeś w serwisie poszukiwanej informacji, w ramach abonamentu Eduinfo Premium możesz zadać własne pytanie do ekspertów. Otrzymasz fachową odpowiedź!
- W Eduinfo Premium znajdziesz także przydatne w codziennej pracy dokumenty, formularze, ankiety i praktyczne narzędzia.
-
Obejrzyj video-przewodniki:
Uczeń zdolny, jak każde dziecko ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, wymaga indywidualnego podejścia, troski, skupienia się na nim i pomocy. Publikacja podpowiada, jak wykorzystywać możliwości szkoły, aby wspierać rozwój talentów.
Skuteczny nauczyciel - skuteczna szkoła
Wygodny w użyciu poradnik, który pozwoli skutecznie poprawić jakość pracy z uczniami. Zawiera liczne porady z zakresu indywidualizacji nauczania, organizacji lekcji oraz skutecznej komunikacji!
Koncepcja pracy i rozwoju szkoły
Poradnik zawiera praktyczne wskazówki dotyczące tworzenia dokumentów strategicznych dla placówek oświatowych. Stanowi źródło wiedzy na temat programowania pracy, diagnozowania potrzeb i zasad planowania.