Utwórz konto | Zaloguj się

 

Szukasz pracy?
Rekrutujesz pracowników?

Dowiedz się więcej

Poznaj Partnerów serwisu!

Więcej o Partnerach

Dziękujemy, Twoja wiadomość została wysłana.
Chcesz wiedzieć więcej o Eduinfo?


Zadzwoń do nas!
22 559 36 52


Napisz do nas!

Do not fill this:

MEDIA SPOŁECZNOCIOWE
facebook twitter rss
 
Dokument dostępny dla zarejestrowanych użytkowników

Przykład:

Ruszyła kampania społeczna "Trzeźwolaty"

14.9.2010, Źródło: Wydawnictwo Verlag Dashofer Sp. z o.o.

Statystyki są alarmujące: do picia napojów alkoholowych w różnej postaci przyznaje się ponad 90 proc. polskich gimnazjalistów i nieletnich licealistów. „Trzeźwolaty” – pod takim hasłem rozpoczęła się ogólnopolska kampania społeczna, która ma na celu promowanie mody na niepicie alkoholu wśród nieletnich. 


„Trzeźwolaty” – pod takim hasłem rozpoczęła się ogólnopolska

...
Koniec przykładu
...

Dostęp do tego dokumentu mają wyłącznie abonenci Eduinfo Premium. Aby odczytać dokument musisz zalogować się podając nazwę użytkownika i hasło.

Zamów abonament na internetowy serwis Eduinfo Premium i zyskaj dostęp do komentarzy prawnych oraz artykułów poświęconych zarówno zarządzaniu, jak i dydaktyce w oświacie. Zaawansowany system wyszukiwania oraz przyjazna nawigacja sprawią, że szybko znajdziesz poszukiwane informacje.

Więcej o Eduinfo Premium

Abonament Eduinfo Premium na okres
3 miesięcy w cenie 207 zł.
warunki zamówienia
Abonament Eduinfo Premium na okres
12 miesięcy w cenie 588 zł.
warunki zamówienia

Jeśli nie posiadasz abonamentu, ale jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz korzystać z darmowego dostępu do określonych dokumentów.

28.8.2009 Bite dzieci widzą świat inaczej
9.6.2010 20 tysięcy uczniów z Wielkopolski zaangażowanych w „Drugie życie”
20.8.2009 Bite dzieci widzą świat inaczej
6.10.2011 Maturzyści "świadomie wybierają przyszłość"
11.9.2014 Akcja Edukacja