Utwórz konto | Zaloguj się

 

Szukasz pracy?
Rekrutujesz pracowników?

Dowiedz się więcej

Poznaj Partnerów serwisu!

Więcej o Partnerach

Dziękujemy, Twoja wiadomość została wysłana.
Chcesz wiedzieć więcej o Eduinfo?


Zadzwoń do nas!
22 559 36 52


Napisz do nas!

Do not fill this:

MEDIA SPOŁECZNOCIOWE
facebook twitter rss
 
Dokument dostępny dla zarejestrowanych użytkowników

Przykład:

Organizacja działalności marketingowej w bibliotece

Gwarancja 30.1.2018, , Źródło: Wydawnictwo Verlag Dashofer Sp. z o.o.

Zarządzanie marketingowe w bibliotece w ujęciu funkcjonalnym jest procesem składającym się z analizy, planowania produktów, ich wytwarzania i upowszechniania (dystrybucja, promocja), prowadzącym do zaspokojenia potrzeb grup docelowych biblioteki. Jako filozofia działania jest to aktywna działalność, aktywne zarządzanie oraz zaakceptowanie marketingu

...
Koniec przykładu
...

Dostęp do tego dokumentu mają wyłącznie abonenci Eduinfo Premium. Aby odczytać dokument musisz zalogować się podając nazwę użytkownika i hasło.

Zamów abonament na internetowy serwis Eduinfo Premium i zyskaj dostęp do komentarzy prawnych oraz artykułów poświęconych zarówno zarządzaniu, jak i dydaktyce w oświacie. Zaawansowany system wyszukiwania oraz przyjazna nawigacja sprawią, że szybko znajdziesz poszukiwane informacje.

Więcej o Eduinfo Premium

Abonament Eduinfo Premium na okres
3 miesięcy w cenie 207 zł.
warunki zamówienia
Abonament Eduinfo Premium na okres
12 miesięcy w cenie 588 zł.
warunki zamówienia

Jeśli nie posiadasz abonamentu, ale jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz korzystać z darmowego dostępu do określonych dokumentów.

20.3.2013 Nowe rozporządzenie o bibliotekach pedagogicznych
11.10.2017 Praktyczne metody przeprowadzania kontroli i audyt wewnętrzny w firmie - warsztatyZablokuj
22.8.2007 Planowanie rozwoju szkoły
16.3.2010 Jak przygotować i zorganizować Żywą Bibliotekę?
26.2.2013 MAiC zmieniło zapis o bibliotekach