Utwórz konto | Zaloguj się
Szukasz pracy?
Rekrutujesz pracowników?

Dowiedz się więcej

Poznaj Partnerów serwisu!

Więcej o Partnerach

Dziękujemy, Twoja wiadomość została wysłana.
Chcesz wiedzieć więcej o Eduinfo?


Zadzwoń do nas!
22 559 36 52


Napisz do nas!

Do not fill this:

MEDIA SPOŁECZNOCIOWE
facebook twitter rss
 
Forum

Wykaz forów

Wróć do listy tematów

NIK: system (braku) nadzoru pedagogicznego
Utworzono przez Redakcja on 20.11.2012 22:26
Proszę zapoznać się z zasadami i warunkami korzystania przed umieszczeniem postu.

Nowy post może być umieszczony w dole strony.
Posortuj:   Zgodnie z wątkami dyskusji Wyświetlaj wpisy od najstarszego Wyświetlaj wpisy od najnowszego

o
Jak myslicie Państwo czy ilosc skontrolowanych szkol przez kuratoria wplynie na poprawe wynikow z egzaminów uczniow? Czy przeszkolenie 700 wizytatorow do kontroli szkol poprawi wyniki egzaminow uczniow? Moim zdaniem NIE. Obojetnie czy bedzie tych wizytatorow wiecej czy bedzie wiecej kontroli to i tak nie podniesie poziomu nauczania w polskich szkolach. Aby czegos nauczyc uczniow to trzeba miec czas, a czasu czyli godzin lekcyjnych w szkolach jest coraz mniej. Jest wiecej wyf-fiz. czy religii, ale inne przedmioty sa redukowane prawie do zera. Czy polskie szkoly maja ksztalcic swiatobliwych robotnikow do kopania rowow w Europie Zachodniej?
o
Przecież wszystko i tak sprowadza się do tego aby było zapisane że się pracuje, a sama czynność nauczania w świetle stawianych wymagań jest rzeczą drugorzędną. Mamy wypełniać papiery. Na zajęcia i lekcje pozostaje coraz mniej czasu. Będzie kolejna reforma, kolejne rozporządzenia, kolejne papiery, badania do wykonania, kolejny nadzór nie ważne czy wykonany byle był udokumentowany..... a gdzie w tym wszystkim dziecko/uczeń? więc jakim sposobem mają się poprawiać wyniki na egzaminach?
Niech ktoś porówna starą i nową podstawę wychowania przedszkolnego (a najlepiej jeszcze taką z lat 90-tych) gołym okiem widać gdzie się wszystko zaczyna. Dalej idźmy: licea - przygotowują tylko do egzaminów maturalnych i uczą głównie rozwiązywania testów. Efekt: uczeń zdaje geografie na poziomie rozszerzonym i nie umie czytać mapy!!! Ma kłopoty z zakwalifikowaniem na jakim kontynencie znajduje się jakieś państwo a z pamięci wymieni nazwy zaledwie kilku.
A my tu o wynikach mamy dyskutować?????????
o
Mnoży się wizytatorów, kontrolerów,aby zapewnić im długoletnie posady, ale do pomocy nauczycielom nie ma już nikogo!!!!
Odpowiedz

Nazwa użytkownika
Hasło użytkownika

Zapomniałeś hasło? Prześlemy je na podany adres e-mail.
Możesz zarejestrować się tutaj.

Wróć do listy tematów